Úspěšná spolupráce s VAN LEEUWEN

Nezbytné pracovní pomůcky neustále po ruce, automatická evidence jejich spotřeby a s tím spojená úspora času i peněz. To jsou výhody výdejního automatu CERVA VAM BOX. Přečtěte si zkušenost spokojeného zákazníka VAN LEEUWEN.
Úspěšná spolupráce s VAN LEEUWEN

Výdejní automaty na ochranné pracovní pomůcky

Výdejní automat na ochranné pracovní pomůcky si na první pohled můžete splést s klasickým automatem na občerstvení. Místo slaných a sladkých snacků z něj však vypadnou potřebné pracovní pomůcky, jako jsou rukavice, ochranné brýle, chrániče sluchu či respirátory. Pracovníkům pak stačí k automatu přiložit svou kartu nebo čip a vybrat si pomůcky, které potřebují. Nemusejí shánět odpovědnou osobu a celý proces vydávání povinných OOPP (Osobní ochranné pracovní prostředky) se zjednoduší.

Automat CERVA VAM BOX se setkal s úspěchem již u řady našich zákazníků. Další společností, která jej zařadila do svého provozu, je společnost Van Leeuwen. Zabývá se výrobou trubek, ocelových profilů a produktů z černé oceli pro strojírenství, stavební inženýrství, automobilový průmysl, hydrauliku a energetiku. Jak se jim výdejní automat osvědčil?Van Leeuwen spolupráce Tomis

Důvody pořízení výdejního automatu

Společnost Van Leeuwen získala CERVA VAM BOX prostřednictvím naší společnosti TOMIS CZ. Mezi hlavní důvody jeho pořízení byly následující benefity, které jeho používání přináší.

  • Automatický výdej OOPP 24/7  
  • Jednoduchá evidence výdeje a s tím spojený přehled o spotřebě OOPP jednotlivých pracovníků
  • Možnost nastavení limitu výběru OOPP na hlavu 
  • Automatické objednávky zboží u naší společnosti
  • Úspora času a peněz

 CERVA VAM BOX - ideální řešení úspory financí a času

Cerva Vam Box nabízí ideální řešení pro každý provoz. Snížuje administrativní zátěž, ale i riziko chybovosti a nároky na množství zaměstnanců. Proč se vyplatí si jej pořídit?

  • Evidence vydaných OOPP – zaměstnanec se identifikuje vstupní kartou, vybere si požadované OOPP a jeho výběr je ihned zaznamenán v evidenčním systému
  • Úspora vydaných OOPP – evidence a možnost omezit spotřebu na zaměstnance vedla k úspoře 30 % vydaných OOPP
  • Automatické objednávky u distributora OOPP – o CERVA VAM BOX u společnosti Van Leeuwen se staráme, máme neustálý přehled o stavu položek a automat tak dle potřeby doplňujeme
  • Úspora času –vedoucí skladu se již nemusí věnovat vydávání OOPP a svůj čas investuje do jiné práce; stejně tak automatizace přinesla snížení objemu práce pro nákupní oddělení

Splnil automat očekávání zákazníka?

SHEQ (Safety, Health, Environment and Quality) manager společnosti Van Leeuwen popsal, jak automat ve firmě zvýšil produktivitu práce:

Hlavní přínos automatického výdejního systému OOPP spočívá ve zvýšení celkové produktivity práce. Konkrétním důvodem je, že dříve vydávala ochranné pomůcky odpovědná osoba ve výrobě, kvalitář. Tato činnost, nárazová a leckdy nepředvídatelná, mu odpadla, a tak se může naplno věnovat hlavní náplni své práce, aniž by ho ostatní pracovníci vyrušovali s tím, že potřebují nové OOPP. Totéž platí i pro operátora, který již nemusí shánět někoho, kdo mu OOPP vydá, a jednoduše si pro ně dojde do automatu. To opět vede k hladšímu průběhu práce bez prodlev, a tím pádem i časové úspoře a větší produktivitě. Velkým benefitem je také monitoring spotřeby OOPP jednotlivých zaměstnanců – v evidenčním systému vždy vidíme, kolik a jaké OOPP kdo vybral.“

Automat na pracovní pomůcky do vaší firmy

Chcete také navázat spolupráci a ušetřit peníze i čas? Kontaktujte našeho obchodního zástupce:

Iveta Dvořáková
i.dvorakova@tomiscz.cz
+420 724 177 716

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.